Pagament directe a l'Hotel 

1) Un sistema flexible

Reception

Hotelopia posa al teu abast la possibilitat de triar la forma de pagament que prefereixis:pagament a través de la web o pagament a l'hotel.

Què és el pagament a l'hotel?
El pagament a l'hotel et permet realitzar el pagament directe de la teva reserva una vegada arribis a l'establiment en lloc de fer-ho a través de la pàgina web. Aquest tipus de forma de pagament és cada vegada més sol·licitada pels clients.


2) Procés de reserva per al Pagament en Hotel

Booking Process

El procés de reserva a Hotelopia és el mateix de sempre, en senzills passos i sense cap tipus de càrrec extra. L'única diferència està en el moment de seleccionar el teu hotel a la pàgina de resultats.

EXCEPCIÓ: En cas d'haver reservat una Tarifa No Reemborsable, l'hotel podrà carregar l'import total de la reserva en rebre'n la confirmació, ja que entra directament a despeses per l'import total.

Els hotels apareixen identificats amb dos colors diferents: Verd per “Pagament Web” I groc per a “Pagament en Hotel”.

  • Pay at hotel
  • Pay Online

Filtre a la pàgina de resultats

Refine

També hem inclòs un nou filtre per ajustar la teva cerca anomenat, “Formes de Pagament”.

Fent ús d'aquest filtre, els resultats es filtraran automàticament mostrant únicament els hotels segons la forma de pagament que hagis seleccionat.

Una vegada tinguis clar l'hotel que més s'ajusta a les teves necessitats, només has de seguir amb el procés habitual de reserva fent clic a “Reservar”.

  • Booking Button

3) Impressió del bo de serveis

Email

Una vegada finalitzada la reserva podràs imprimir el bo de serveis des de la pàgina web.

També podràs fer-ho des del correu electrònic que enviarem a l'adreça d'e-mail facilitada durant el procés de reserva.

És imprescindible presentar el bo a l'arribada a l'establiment d'allotjament.

Accés a la reserva

Booking

Pots accedir a la teva reserva en tot moment des del botó “La teva reserva"" que apareix en la capçalera de la web de Hotelopia. Després, només hauràs d'introduir el nombre de reserva i el correu electrònic utilitzat durant el procés de reserva.

Des d'aquesta pàgina, pots cancel·lar la reserva directament o imprimir i enviar el bo de serveis i el rebut, així com sol·licitar una factura.

Per fer modificacions en la teva reserva, has de contactar amb el nostre Centre d'Atenció al Client.


Preguntes freqüents

Hotelopia, carrega cap despesa a la vostra targeta de crèdit?

Hotelopia pot fer un càrrec d'1 euro a la targeta per comprovar-ne la validesa durant el procés de reserva. Aquest import serà retornat automàticament una vegada feta la comprovació i realitzada la reserva. L'estada s'abonarà íntegrament a l'hotel. L'establiment d'allotjament es reserva el dret a comprovar la validesa de la targeta per l'import de les despeses de cancel·lació i podrà carregar-les des del moment en què siguin aplicables. En aquest cas es descomptaran del total a pagar a l'hotel. EXCEPCIÓ: En cas d'haver reservat una Tarifa No Reemborsable, l'hotel podrà carregar l'import total de la reserva en rebre'n la confirmació, ja que entra directament a despeses per l'import total.

Per què he de proporcionar les dades de la meva targeta de crèdit?

L'hotel demana aquestes dades per tal de garantir la vostra reserva en cas de cancel·lació fora del termini establert o de no acudir a l'hotel.

És necessari realitzar un dipòsit o un pagament avançat a l'hotel?

No, només s'ha d'abonar l'import de l'estada quan el client sigui a l'hotel. L'establiment d'allotjament pot preautoritzar la reserva per l'import de les despeses de cancel·lació o pot carregar les despeses de cancel·lació en forma de garantia des del moment en què siguin aplicables. En aquest cas es descomptaran del total a pagar a l'hotel. En cas que no pugui validar la targeta de crèdit, l'hotel es reserva el dret a cancel·lar la reserva. Excepció: En cas que s’hagi reservat una Tarifa No Reemborsable, l’hotel pot carregar l'import total de la reserva quan en rebi la confirmació. Les Tarifes No Reemborsables no admeten modificacions ni cancel·lacions.

Puc pagar l'import de l'estada a l'hotel amb una targeta de crèdit diferent a la que s'ha utilitzat per a realitzar la meva reserva?

Generalment, els hotels accepten altres targetes o pagaments en efectiu. No obstant això, recomanem posar-se en contacte directament amb l'hotel que hi correspongui.

Puc fer una reserva amb una targeta de dèbit?

No, els hotels no accepten targetes de dèbit com a garantia de reserva. Per poder realitzar una reserva és imprescindible utilitzar una targeta de crèdit vàlida.