Preguntes freqüents

En realitzar la meva reserva

1. Com puc efectuar una reserva d´hotel?

Per poder realitzar la reserva li oferim la informació necessària a través de la pàgina d´Hotelopia. La nostra pàgina ha estat dissenyada perquè sigui versàtil, ràpida i senzilla, per tal d´estalviar-li temps en les cerques i reserves. Els passos que cal seguir són els següents:

  • 1.Seleccionar destinació i dates desitjades per realitzar la cerca.
  • 2.Revisi els resultats de la cerca i faci ´clic´ sobre els enllaços que hi ha sota el nom de l´hotel per obtenir informació més detallada sobre l´establiment.
  • 3.Seleccioni el preu situat al costat de l´hotel pel qual ha optat i incorpori els noms i detalls del pagament.
  • 4. La reserva es confirmarà i rebrà un correu electrònic amb un bo de serveis que haurà de presentar a l´hotel, quan arribi.

2. Les tarifes de la pàgina són per persona o per habitació i nit? Inclouen les tarifes impostos i l´esmorzar?

Totes les tarifes d´Hotelopia són per habitació (no per persona) i nit i inclouen els impostos. Pel que fa a la inclusió d´esmorzars, sempre s´especificarà si se n´ofereix o no. Sempre mostrem el preu final de l´hotel, de manera que no hi hagi sorpreses quan incorpori les dades de la targeta de crèdit. El preu que pagarà finalment serà el que aparegui en els resultats de la cerca.

3. Puc fer reserves amb Hotelopia sense registrar-me?

Sí. Pot fer les reserves sense necessitat de registrar-se però li recomanem que ho faci, així podrà rebre el nostre butlletí de notícies regular i a més podrà accedir a ofertes exclusives.

4. Per què he d´especificar l´edat dels menors?

Respecte a la política de descomptes a nens, varia segons l´hotel. És aquest el motiu pel qual, quan vostè està cercant hotels, li demanen el nombre de nens que romandran amb vostè i les seves edats. Tots els descomptes s´apliquen al total del preu cotitzat.

5. Quan realitzi una reserva amb Hotelopia, rebré un val per a l´hotel?

Sí, a través del correu electrònic. Ha d´imprimir el Bo de Serveis i presentar-lo a l´hotel quan arribi. No és necessari que estigui imprès en color, basta amb una impressió en blanc i negre.

6. Què passaria si perdo el número de val i/o referència de la reserva?

A través dels nostres telèfons d’atenció al client i el telèfon d’emergències a destinació donem un servei les 24 hores dels 7 dies de la setmana. Li sol•licitarem el seu nom i data d´arribada a l´hotel per localitzar la reserva. En cas de dubte pot contactar amb el Centre d’Atenció al Client. Trobareu els números de telèfon a la web i al vostre bo de confirmació de reserva. També podeu fer servir el formulari de contacte habilitat a aquest efecte.

7. Si no arriba el correu electrònic de confirmació o perdo el Bo de Serveis, com puc imprimir una altra còpia del val?

Vagi a la secció ´Accedeix a la teva reserva´ de la pàgina d´Hotelopia. Allà podrà recuperar i imprimir els detalls de la reserva.

8. Com puc saber si la reserva d´hotel s´ha confirmat?

Una vegada acabada la reserva, el seu número de referència apareixerà a la pantalla de l´ordinador. També li enviarem un correu electrònic amb la confirmació de la reserva, que mostrarà l´itinerari complet i el número de referència. Aquest correu electrònic també inclou un val que haurà d´imprimir i presentar a l´hotel quan arribi com a prova de reserva.

9. Necessito confirmar la reserva directament amb l´hotel?

No. Tot el que necessita és el Bo de Serveis que podrà imprimir des de la nostra pàgina.

10. Si necessito ajuda, amb qui he de contactar?

A través dels nostres telèfons d’atenció al client i el telèfon d’emergències a destinació donem un servei les 24 hores dels 7 dies de la setmana. Les reserves es poden realitzar tant a través d´Internet com amb el Centre d’Atenció al Client.

Trobareu els números de telèfon a la web i al vostre bo de confirmació de reserva. També podeu fer servir el formulari de contacte habilitat a aquest efecte. Les trucades realitzades des de fora d´Espanya tendran tarifes internacionals.

Tornar a dalt

Informació personal i pagament

11. Quines targetes de crèdit s´accepten?

Hotelopia accepta el pagament amb les targetes següents:

  • Visa
  • Visa Electron
  • MasterCard
  • American Express
  • Diners Club
  • Maestro
  • Solo

12. Estan protegides les dades de la meva targeta de crèdit?

A Hotelopia ens comprometem a protegir la privadesa dels nostres clients. Quan faci el pagament, els detalls de la seva targeta de crèdit s´envien amb un xifrat segur a través d´Internet. A més, no guardem les dades de la seva targeta de crèdit als nostres servidors. Per a més informació, per favor, consulti el nostre apartat de privadesa.

13. En quin moment es carregaran els diners a la meva targeta de crèdit?

Quan hagi revisat i confirmat la reserva, els diners es carregaran automàticament en el compte de la seva targeta de crèdit.

14. Per què els he de pagar per endavant?

De conformitat amb els nostres acords especials amb els hotels, necessitem rebre els diners abans de l´arribada a l´hotel per tal d´assegurar la reserva.

15. Què fan amb la meva informació personal?

Tractem la seguretat i privadesa dels nostres clients molt seriosament. A Hotelopia demanem únicament la informació que és imprescindible per fer la reserva. A més, protegim de manera segura qualsevol dada personal que se´ns hagi proporcionat. Per a la seva tranquil•litat, li preguem que visiti l´apartat de privadesa.

16. És Hotelopia una empresa registrada fiscalment?

Sí, Hotelopia es una empresa registrada fiscalmente. En caso de requerir una factura especial es preciso solicitarlo expresamente al realizar la reserva.

Tornar a dalt

Canvi o cancel•lació de la reserva

17. Com puc modificar la meva reserva?

Truqui simplement al nostre servei d´atenció al client i facilitant únicament el número de referència de reserva o el nom i data d´entrada el podrem ajudar amb qualsevol modificació que vulgui realitzar.

18. Com puc cancel•lar la reserva?

Les cancel•lacions es poden efectuar a través de l´apartat ´Accedeix a la teva reserva´. Qualsevol cancel•lació HA DE FER-SE a través de la nostra pàgina i no directament amb l´Hotel. La cancel•lació és subjecta a les nostres Condicions Generals.

19. Quin cost comportarà la cancel•lació d´una reserva?

Abans de la confirmació, per la seva part, de la reserva, serà informat sobre el cost dels serveis professionals que haurà d´abonar si cancel•la la reserva. Aquest cost dependrà de l´hotel que hagi elegit. La reducció del nombre de nits reservades en un cert límit de temps també podrà donar lloc a càrregues similars.

20. Què passaria si necessito un reembors?

Hotelopia abonarà el reembors directament a la targeta de crèdit que s´utilitzà per pagar la reserva. No guardem les dades de la targeta de crèdit en els nostres servidors, però el banc podrà identificar el seu compte a través del número de referència de reserva.

Preguntes generals

21. Com puc trobar les millors ofertes?

Realitzem un butlletí mensual que recull les millors ofertes de la nostra pàgina i l´enviem als usuaris registrats. Tots els preus mostrats en els resultats de cerca són els millors preus disponibles en aquest moment i compten amb importants descomptes. Garantim sempre el preu més baix. Gràcies als nostres preus baixos i als nostres serveis d´altíssim nivell els nostres clients tornen a confiar en nosaltres. Sempre garantim el preu més baix. Això fa Hotelopia especial i manté els nostres clients disposats a tornar a fer servir els nostres serveis.

22. Què passaria amb la reserva d´hotel si el meu vol es retarda?

Totes les habitacions d´hotel estan assegurades fins a les 10:00 de la nit del dia d´arribada. Si preveu que hi ha la possibilitat d´un retard en l´arribada, li preguem que ho anoti en els detalls de la reserva, a la secció ´peticions especials´ mentre fa la reserva, així l´hotel rebrà la informació. Si ho prefereix, truqui al número d´atenció al client.

23. Estan inclosos els trasllats?

Els trasllats no estan inclosos. Serà responsabilitat seva organitzar l´arribada i la sortida de l´hotel.

24. Com és que els seus preus poden ser tan baixos?

El nostre grup presta serveis a més de 30 milions de clients l´any i per aquest motiu hem aconseguit negociar unes tarifes considerablement més reduïdes. A més, atès que som un negoci 100% a través d´Internet, sense presència al carrer, els nostres costos es controlen al màxim, i som capaços de traslladar aquest estalvi als nostres clients.

25. ´Cuántos kilómetros hay en una milla?

Equivalencias útiles:

  • 1.6 kilómetros = 1 milla
  • 1 kilo = 2.2 lbs.
  • 1 pinta = 570 ml.
  • 1 litro = 1,75 pints.

26. Per què els preus han variat després de l´última comprovació?

Normalment els canvis que es produeixen reflecteixen les actuals condicions de mercat i fluctuacions de divisa. A més, contínuament estem renegociant les tarifes amb els hotelers per tal de poder oferir els millors preus. Una vegada que s´hagi confirmat una reserva el preu no variarà.

27. Acabo de trucar a l´hotel i no en saben res de la meva reserva. Per què succeeix això?

En els hotels que contractem tenim una assignació garantida d´habitacions durant l´any. Però si vostè es posa en contacte amb l´hotel ràpidament, les dades encara no s´hauran traspassat des dels nostres servidors. No ha d´inquietar-se, una vegada que li confirmem la reserva, estarà garantida. Nosaltres informarem l´Hotel amb prou temps.

28. Quines són les seves Condicions Generals?

Per favor, vagi a la nostra secció Condicions Generals.

Tornar a dalt