1) Un sistema de pagament segur |
|
|
2) Procés de reserva |
|
|
3) Impressió de bo de serveis |
Un cop verificada la transferència bancària t’enviarem la confirmació definitiva de la reserva, al correu electrònic facilitat
durant el procés de reserva. És imprescindible presentar el bo a l'arribada a l'establiment d'allotjament. |
És imprescindible presentar el bo a l'arribada a l'establiment d'allotjament.Pots accedir a la reserva en tot moment des de la part superior dreta de la web, introduint el codi de reserva i el correu electrònic utilitzat durant el procés de reserva.Des d'aquesta pàgina pots visualitzar la reserva, o tornar a enviar el bo de serveis. Per fer modificacions a la reserva, has de contactar amb el nostre Centre d'Atenció al Client. |
Preguntes freqüents |
Puc accedir a l'opció de pagament per transferència en totes les meves reserves? |
No, aquesta modalitat de pagament està disponible només per reserves amb un import total superior a 600 €. |
Amb quant temps d'antelació he de fer la meva reserva per poder realitzar el pagament per transferència? |
La reserva s'ha de fer amb un mínim de 15 dies d'antelació a la data de l'estada. El pagament per transferència pot trigar fins a 72 hores en validar- se i és per això que recomanem fer la reserva amb antelació per poder tramitar sense problemes. |
Puc accedir al pagament per transferència per qualsevol hotel i tarifa? |
El pagament per transferència NO estarà disponible en els següents casos:
|
Qui assumeix les despeses de transferència, en cas que s'apliquin? |
En el moment de fer el pagament de la reserva, el client haurà d'assumir les despeses de transferència, en cas que n'hi hagi. En el cas de cancel•lació de la reserva, Hotelopia assumirà les despeses de transferència que pugui haver en el moment de fer la devolució de l'import. |